آژانس های دیجیتال مارکتینگ
نوشته شده توسط : جعفری

در آژانس های دیجیتال مارکتینگ می توانیم موارد زیر را پیدا کنیم: آژانس تبلیغاتی در اصفهان

آژانس های رسانه های اجتماعی: آژانس رسانه های اجتماعی یک آژانس تخصصی در رسانه های اجتماعی (Social Media) است که کانال های مختلفی در دنیای دیجیتال هستند. این نوع آژانس ها از ایجاد استراتژی، ایجاد برنامه (که می تواند از طریق کانال های مختلف باشد) کار می کنند و حتی آن برنامه و استراتژی را با شکوه تمام اجرا می کنند. علاوه بر این، این نوع آژانس‌ها تنها به مدیریت یک شبکه اجتماعی محدود نمی‌شوند، بلکه به بخش استراتژیک نیز فراتر می‌روند.
آژانس بازاریابی ورودی: کار آن از ایجاد سفر خریدار و شخصیت خریدار تا حتی ایجاد و پیاده سازی (Onboarding) کل فرآیند متدولوژی Inbound را شامل می شود.
آژانس مدیریت رسانه های اجتماعی: آژانس هایی هستند که کانال های مختلفی مانند فیس بوک، توییتر، اینستاگرام، لینکدین و بسیاری دیگر را کار و مدیریت می کنند. نقش آنها عمدتاً رسیدگی به بخش تاکتیکی تر از طریق مدیریت و مدیریت حساب های رسانه های اجتماعی است. یکی از مزایای این نوع آژانس ها این است که بر روی یک کانال تمرکز نمی کنند، بلکه در چندین کانال متخصص هستند که به شما امکان می دهد برای اجرای بهتر استراتژی آنلاین خود کانال های فعال مختلفی داشته باشید.
آژانس مدیریت فیس بوک: آنها معمولاً یک صفحه فن در فیس بوک را مدیریت می کنند، هر روز پست ایجاد می کنند، برخی خدمات ارائه خدمات به مشتریان و در برخی موارد آمار و درج تبلیغات را ارائه می دهند.
SEO و/یا آژانس SEM: آنها در موقعیت یابی آنلاین، از طریق SEO (و انواع آن) و همچنین SEM، که موقعیت یابی پولی در موتورهای جستجو است، تخصص دارند. معمولا این نوع آژانس ها از خود وب سایت (سئو در سایت)، از طریق ایجاد لینک و سایر اقدامات (سئو خارج از صفحه)، تا قرار دادن تبلیغات تبلیغاتی با استفاده از کلمات کلیدی در موتورهای جستجو کار می کنند. علاوه بر این، مواردی وجود دارند که برای بخش تبلیغات، هم تبلیغات جستجو (وقتی افراد برای مثال در گوگل جستجو می کنند) و هم تبلیغات نمایشی (تبلیغات بصری که در رسانه های مختلف ظاهر می شوند) را شامل می شود.


آژانس تخصصی تبلیغات:

کار آن بر طراحی، ایجاد و کنترل تبلیغاتی است که به دنبال بهترین عملکرد ممکن، با کمترین سرمایه گذاری و بهینه سازی خوب است. کارکردهای آن شامل تجزیه و تحلیل سرمایه گذاری در تبلیغات، CTR تبلیغات، خلاقیت ها، نرخ تبدیل، انجام تست های A/B بر روی تبلیغات و یافتن چگونگی کاهش سرمایه گذاری در آنها تا حد ممکن است.
آژانس بازاریابی محتوا: در بازاریابی محتوا تخصص دارد و وظیفه آن تولید محتوای با کیفیت متفاوت برای کانال های مختلف است. آنها می توانند اینفوگرافیک ها، ویدیوها، انیمیشن ها، قالب ها، منابع، کتاب های الکترونیکی و بسیاری از مطالب دیگر باشند که می توانند کلید جذب مشتریان و فعال نگه داشتن آنها در یک کانال خاص باشند.
برقراری ارتباط
در Comunicare، ما یک آژانس مستقر در مادرید هستیم که خدمات آژانس تبلیغاتی و بازاریابی را ارائه می دهیم. ما استراتژی‌های بازاریابی را ایجاد می‌کنیم که از طریق نوآوری در بازاریابی آنلاین و از طریق یک تیم شفاف و درگیر پیشرفت می‌کنند، جایی که اهداف شما مأموریت ما هستند.

برای انجام این کار، از یک طرف، ما ترافیک وب سایت شما را از طریق موقعیت یابی وب، کمپین های پرداخت به ازای کلیک در موتورهای جستجو مانند Adwors و Shopping، نمایش رسانه ای، تبلیغات اجتماعی، بازاریابی مجدد، تبلیغات ویدیویی و بازاریابی تأثیرگذار جذب می کنیم. از سوی دیگر، ما با گرفتن سرنخ ها، بهینه سازی نسبت تبدیل، با کمپین های بازاریابی مجدد، بازاریابی ایمیلی و اتوماسیون در شبکه های اجتماعی، ترافیک را به فروش تبدیل می کنیم. و در نهایت، ما تمام استراتژی ها را با پنل هایی در استودیوی داده گوگل، گوگل آنالیتیکس، سمراش، کیس متریک، هاب اسپات، آهرف، بافر و بسیاری دیگر از ابزارهای تحلیل و مدیریت قدرتمند تحلیل و بهینه سازی می کنیم.

هر زمان که خواستید به دفتر مرکزی ما در Paseo de la Castellana 163، در کنار مترو کوزکو (خط 10) از ما دیدن کنید یا از طریق راه های زیر با ما تماس بگیرید:

 





:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: